Cardinal George Pell: Australian media fined A$1.1m over trial reports

The other outlets fined received smaller penalties. These included The Herald Sun, The Courier Mail, The Sydney Morning Herald, The Australian Financial Review, news sites Mamamia and Business Insider, radio station 2GB as well as the Channel Nine TV network.

Author: desi123

Desi123.com is an online news portal that aims to provide the latest trendy news for Asians living in Asia and around the World.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *